dinsdag 5 oktober 2010

IS DIT HET EINDE

Ik ben er lang niet geweest en ik vroeg en vraag me af of dit het einde zal zijn? De afgelopen weken- is hier werkelijk alle smerigheid die er bestaat- naar boven gekomen. Het lijkt een groot transformatieproces --of-- wil ik het mooier maken dan het is. Vast en zeker.
Laat ik het eerst eens over mijn persoonlijke transformatie gaan hebben. Op dit moment heb ik in mijn horoscoop: Pluto over mijn maan/venus conjunctie in de Steenbok lopen. Dat kan heel zwaar zijn. Pluto staat er er als transpersoonlijke planeet om bekend- dat de onderste steen boven moet. Het is de planeet van de vernietiging en van de wederopbouw. Maar soms kom je er niet goed uit...zoals de bevolking op deze planeet zat gaan merken.
Voor mij persoonlijk betekent het dat ik nog nooit zoveel smerigheid heb geconsumeerd als de afgelopen tijd. Alle E-nummers staan bij mij in de kast...ik rook veel te veel en drink te veel. Ik moet mezelf pressen om te douchen...KOM OP...zeg ik dan tegen mezelf. Ik ben zeker 10 kg aangekomen en een deel van mijn omgeving weerspiegelt het zware proces waarin ik zit- zo heeft de boer nog een oude sceptic tank die verstopt zat, zodat hier de drollen door de badkamer dreven.....En dat is echt wel vies.
Voor mij betekent deze periode schoon schip maken- voor alles waarvoor ik weggelopen ben....lang geleden. Dat maakt emotioneel....en dat terwijl ik met mijn maan in Steenbok nooit zo emotioneel was............maar nu biggelen regelmatig de tranen over mijn wangen.
Het hele Artemis gebeuren- heeft me wel het meeste pijn gedaan, tenminste dat voel ik zo. Je kunt wel zijn vrijgesproken en zelfs van alle blaam gezuiverd- doordat de rechter zijn excuses maakte voor het OM, dat geen enkel bewijs had....toch blijf je schuldig in de ogen van veel mensen. Want de vrijspraak staat nu net niet op internet. Zo werd internet ook een vergaarbak van de smerigheid van anderen en wat ze menen over jou te moeten schrijven. Daarnaast zijn er in de afgelopen 6 jaren vele dingen gebeurd, die mij persoonlijk heel veel schade hebben berokkend en niet alleen mij, maar ook mijn zoon....die ik heb achtergelaten. Goed ik ben bezig om die onderste steen boven te halen en schrijf een boekje over dat Artemis- de gedachte en de beweging. Ik ben belastingpapieren aan het opvragen en aan het aantonen dat men mij valselijk heeft aangeslagen en ik ben Interpolis aan het dagvaarden die mij uit de verzekering moest zetten ( een dure arbeidsongeschiktheidsverzekering) terwijl ik 6 depressief ben geweest. Ik ben bezig met de Rabobank, die wel afsluitkosten in rekening bracht en nooit van plan was om dat bijbehorende krediet te geven...Ik spreek dan over 2004. Ik ben bezig met een schadevergoeding die recht moet gaan doen aan wat ik al die jaren heb gedaan. En zelf....heb ik nou zelf ook schuld? Natuurlijk vraagt u zich dat af...ik ook hoor- weest niet bevreesd. Ik had me moeten vergewissen van een achterban- een kruistocht tegen Ministeries...kun je niet alleen. Mijn ego dacht dat dat wel kon....helaas het kon niet. Ik had tijdig moeten inzien dat er niet voldoende kwaliteit was en met een heel klein groepje verder moeten werken.
Ik had tijdig moeten keren en niet de boel erger maken. Nou ja...
Ik voel dat ik weer ga jongleren met de mogelijkheden die er zijn en die zijn ongelooflijk creatief.
De trilling van PLUTO gaat veel teweeg brengen op deze planeet...alles wat niet in de haak was en is...zal naar boven komen en getransformeerd worden...ook worden rekeningen vereffend. Doordat Pluto in de Steenbok staat zal er een nieuwe coherente wereldvisie komen en wat mij betreft is die er al: kijk eens op pateo.nl en luister voor al naar de 7 uur film die erop staat. Eind 2011 zal Uranus ervoor zorgen dat er hele plotselinge enorme techtnologische en creatieve ontwikkelingen plaatsvinden en Neptunus die dan een ander teken zal binnengaan...allemaal eind 2011....zal ons spiritueel vermogen verhogen. nee dat betekent niet dat religies die we tot nu toe kennen zullen overleven: ze gaan plaatsmaken voor een algehele spirituele ontwikkeling.
Met waarden die iedereen kan onderschrijven. Machtsbolwerken- zullen worden afgebrokkeld, grote internationale bolwerken als banken en andere instituties. Europa is allang failliet ( zie Beppe Grillo.com) en dat zal allemaal duidelijk worden, onder invoed van Pluto. Ook de macht van het (zielige slachtoffer) zal naar boven komen drijven. We gaan onder invloed van een nieuw onderwijssysteem aan de slag met mensen (weer) op poten zetten en ze hun eigen verantwoordelijkheid te laten nemen. Ook in de zorg zal veel gaan veranderen......medicijnen maken meer kapot dan heel en de hele macht van de farmaceutische industrie zal gaan wankelen en tenslotte omvallen.
Ik ga dus vanaf nu eens jongleren met de mogelijkheden die voor ons liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten