woensdag 14 oktober 2009

ECUADOR..EEN GROOT PARADIJS

Ecuador kent vele paradijslijke stukjes grond. Zo zijn er heet water bronnen met een medicinale werking...bergen ... het Amazonegebied en stranden waar geen mens komt en het mooie is..Nog vrijwel alles is te koop.
Het vorige blok werd ineens afgesloten...ik kon er zelf niet meer in en de pc sloeg op tilt. Maar het heeft mij wel tot denken aangezet. Ik wil dus geen 15 jaar overleggen met een groep. We doen het of we doen het niet. En daarbij hoeven we geen copie te worden van een al bestaand dorp.
Deze foto is van hetzelfde stuk land...de 32 hect. Ik zou er naartoe moeten en meer fotoos nemen. Ten slotte kan niet iedereen hier naartoe komen.
Ik ben vanaf 1 november in Nederland en verblijf dan bij mijn zus in Delden. Een eerste bijeenkomst met de groep zou dan natuurlijk een optie zijn. Mijn telefoonnummer in nederland is dat van mijn zus... 06-17161656
Bel gerust om een afspraak te maken. Ik wil natuurlijk het liefst elke dag aan het blog werken, maar mijn zus heeft geen pc en geen internet. Dus het wordt even zoeken waar ik terecht kan in Nederland.
Verder zal ik dit blog gebruiken om een aantal van mijn ideeen te spuien. Met name mijn idee over een spirituele Universiteit...wil ik hier graag kwijt en waarschijnlijk zijn er mensen die de financiering hiervoor kunnen vinden. Het moet hier worden neergezet...ik had u nog niets gezegd over de bijzondere energie die hier op de equinox heerst. We kunnen ongelooflijke dingen doen met die energie. Harry Potter is er niets bij, zal ik maar zeggen.
Ook de kwantum fysica heeft mijn grote liefde.... Fritjof Kapra en vele anderen die inmiddels tot hetzelfde besef zijn gekomen. Dr. Erwin laszlo schreef het chaospunt ( een aanrader) , de boeken van Charles Handy ( de Olifant en de vlo) gaat precies over de economie die wij in Ecuador hebben. Danah Zohar...spiritueel management en spirituele waarde ( zijn een must voor nieuwe denkers). Ik wil het hebben over Indigo en Cristal kinderen...maar ook de oudere Indigo mensen, zoals ik...altijd een revolutionair.
Ik wil het over zoveel hebben...over de inentingen die bijvoorbeeld nu verplicht zijn...de nieuwe griep.
Ik wil u vertellen dat er elke 3 seconden op deze wereld een kind sterft en elke 10 minuten wordt er een vrouw verkracht en dat gaat al een hele tijd zo. de farmaceutische industrien hebben de afgelopen jaren veel terrein verloren omdat we eindelijk wakker zijn geworden en meer een natuurlijke aanpak willen. Nu worden we (tegen onze wil) ingeent met een smerig chemisch goedje. Landen over de gehele wereld steken zich in de schulden om deze farmaceutische mafia van nieuwe inkomsten te voorzien.
bezint eer ge begint...
wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten